Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Το "success story" της LUFTHANSA



Δραματικές προβλέπονται οι συνέπειες για την περιφέρεια, που προβλέπεται να καταδικασθει σε συγκοινωνιακή περιθωριοποίηση από το νέο «καρτέλ» στο χώρο των αερομεταφορών Μόλις 4 χρόνια μετά την πώληση της Ολυμπιακής σε «σωτήρα» ιδιώτη , προκειμένου τάχα να σπάσει το κρατικό μονοπώλιο, τώρα αγοράζεται από την μοναδική ουσιαστικά  ιδιωτική εταιρεία του χώρου Αυτό δημιουργεί όχι απλώς ένα ιδιωτικό μονοπώλιο ή μάλλον ένα νέο κρατικό μονοπώλιο , που ανήκει όμως στο γερμανικό κράτος (Λουφτχάνσα)
 Πρόκειται για το ίδιο μοντελάκι του ΟΤΕ και από ότι φαίνεται κι όλων των άλλων ΔΕΚΟ με οικονομικό ενδιαφέρον Αυτό προφανώς βρισκόταν ανέκαθεν μέσα στην κάθε νεοφιλελεύθερη καράφλα που έσπευδε τότε να υποσχεθεί στους ιθαγενείς χιλιάδες σχολεία και νοσοκομεία από την εξοικονόμηση που θα πετύχαινε!
Προφανείς θα είναι οι επιπτώσεις αυτής της εξέλιξης και στις τιμές με αυτό το περαιτέρω κτύπημα των μονοπωλίων (ήδη είναι φθηνότερο να πας στην Κούβα παρά στην Σάμο) Ουδέν καλό προμυνήεται και για την εργασία όσων εργαζομένων της Ολυμπιακής είχαν περάσει στην μαρφινοεταιρεία, που χρησίμευσε ως ενδιάμεσος ψευδοανταγωνιστής της ΑEGEAN.
Οι Βαγγελαντωνάκηδες περιχαρείς, χαιρέτισαν την «συγχώνευση» ως προάγγελο του ευρύτερου success story για κάθε αρπακτικό (δεδομένου ότι οι Έλληνες παραμένουν ημιλιπόθυμοι και απαθείς παρατηρητές της αποψίλωσης κάθε έννοιας δημόσιου αγαθού) Ως επόμενο βήμα του success story ο ΣΥΡΙΖΑ προβλέπει το κλείσιμο 22 αεροδρομίων!

Και εις ανώτερα, μόνο προσοχή μην τυχόν έρθουν οι αριστεροί που δεν έχουν πρόγραμμα και τα χάσουμε όλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου