Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΡΘΙΟΙ ΜΙΛΑΜΕ

Αγαπητέ Γερμανέ Φίλε μου,
Σου ζητώ συγγνώμη απο τα βάθη της καρδιάς μου που εγώ Είχα την τύχη να γεννηθώ σε αυτήν εδω την "μικρή" χώρα που σε βασανίζει τόσο βάναυσα.. κι εσύ ΟΧΙ

Σου ζητώ άλλη μια συγγνώμη που εγώ Είχα την ευκαιρία να απολαμβάνω αυτό τον υπέροχο ήλιο και αυτές τις καταπληκτικές θάλασσες για όλη την διάρκεια της μέχρι τώρα ζωής μου... κι εσυ ΟΧΙ
Βλέπεις σε καταλαβαίνω δεν είναι το ίδιο να ζείς στον Παράδεισο με το να κάνεις ολιγοήμερες διακοπές σε αυτόν, και ναι ...
Νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ και για την σπουδαιότητα των προγόνων μου που ως γνωστόν της πάσης σε αυτούς βασίζεις κι εσύ σήμερα την γλώσσα,τη νόηση, την ιατρική σου και ένα σωρό άλλες επιστήμες.
Δε λέω πρόσφερες κι εσύ απλά αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει σε τί..
Ακόμα χειρότερα νιώθω που όταν βρίσκομαι με τις παρέες μου έχουμε και εξιστορούμε ιστορίες δυόμιση χιλιάδων ετών ενώ εσύ μόλις πρόσφατα ανακάλυψες τον πολιτισμό σου...
Δεν έχω ρατσιστικές τάσεις αλλά τόσα χρόνια βλέπεις, εγώ ήμουν ο προορισμός απελπισμένων Ευρωπαίων γυναικών που λόγω ανέχειας προσφεύγανε στην χώρα μου για να επιτελέσουν το αρχαιότερο των επαγγελμάτων...ενώ εγώ επισκεπτόμουν τη χώρα σου μόνο και μόνο για να σου μάθω τί είναι η διασκέδαση και η ζωή...
Λυπάμαι μα δεν θα σε αφήσω να με κάνεις Βουλγαρία ή Ρουμανία, δεν έχω απολύτως τίποτα με τους γείτονες μου απλά δεν θέλω να γίνω κι εγώ απελπισμένη Ευρωπαία που θα έρθει στη δική σου χώρα για εκπόρνευση...
Εγώ είμαι ΕΛΛΑΔΑ και έτσι θα μείνω..
Θα σε στεναχωρήσω λοιπόν αλλά ΔΕΝ θα σου κάνω το χατίρι να με υποτάξεις. Είμαι ισότιμη, αν όχι ανώτερη, και κάτι απο την ιστορία μου που τόσο μισείς...
Μην ξεχνάς οτι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΡΘΙΟΙ ΜΙΛΑΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου