
Έχουν περάσει χωρίς επιστροφή
Η αλήθεια είναι ότι με τη νοσταλγία έρχεται και ο εξωραϊσμός, οι αναμνήσεις τείνουν να ομορφαίνουν με το χρόνο και οι εποχές αλλάζουν με τρόπο που καθιστά κάποιες πραγματικότητες μη-αναστρέψιμες. Μοιραία, λοιπόν, πολλά από εκείνα τα “σπίτια στο χωριό” έχουν ρημάξει, πολλές από εκείνες τις ανόθευτες παραλίες έχουν πήξει στους περιστασιακούς εκδρομείς, πολλές από τις καλοκαιρινές παρέες σκόρπισαν τελείως και πολλές από εκείνες τις εικόνες αναπαράγονται με τρόπο που τις κάνει να μοιάζουν επινοημένες, ενώ τα καλοκαίρια μας έχουν συρρικνωθεί σε βαθμό που είναι πια αγνώριστα για εμάς και εντελώς διαφορετικά για τα παιδιά μας. Η ουσία, βέβαια, μένει αναλλοίωτη στο χρόνο κι είναι εκείνη που έκανε τα καλοκαίρια μας τόσο αξιομνημόνευτα και τα κλισέ τους πραγματικά αειθαλή…
Οι “διακοπές” ήταν διακοπές, ένα τεράστιο διάλειμμα απ’ όλα, μα όλα τα υπόλοιπα και μια γλυκιά επιστροφή σε πρόσωπα κι εμπειρίες οικείες, χωρίς τον ψυχαναγκασμό μιας βαρύγδουπης φυγής ή της δημιουργίας ντε και καλά “αναμνήσεων” που την πιστοποιούν μέχρι να έρθει η επόμενη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου