Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021

ΑΝΕΚΔΟΤΟ...

 


Τέσσερις παντρεμένοι άντρες συναντιούνται στο ψάρεμα. Κάποια στιγμή άρχισαν να συζητούν μεταξύ τους.
Λέει ο πρώτος:
Δεν θα πιστέψετε τι έπρεπε να κάνω για να μπορέσω να έρθω για ψάρεμα αυτό το σαββατοκύριακο! Υποσχέθηκα στην γυναίκα μου ότι θα βάψω όλο το σπίτι μέχρι το επόμενο σ/κ.
-Αυτό δεν είναι τίποτα! λέει ο δεύτερος. Εγώ έπρεπε να της υποσχεθώ ότι θα χτίσω μια καινούρια πέργκολα για την πισίνα.
-Καλά, με δουλεύετε; λέει ο τρίτος. Εγώ της υποσχέθηκα ότι θα κάνω πλήρη ανακαίνιση στην κουζίνα, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών συσκευών…
-Εσύ μεγάλε γιατί δεν μιλάς; λένε στον τέταρτο. Δεν νομίζεις πως πιστέψαμε ότι δεν της υποσχέθηκες τίποτα εσύ;
-Εγώ παιδιά, λέει ο τέταρτος, έβαλα το ξυπνητήρι σήμερα το πρωί να χτυπήσει στις 5:30, κι όταν άρχισε να βαράει, γυρίζω στην γυναίκα μου και της λέω: Ψάρεμα ή σεξ; Και μου απαντά: Πάρε ένα πουλόβερ μαζί σου μην κρυώσεις στη θάλασσα…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου