Η σημερινή Maserati Ghibli παρουσιάστηκε το 2013, οπότε ήρθε η ώρα για μια μικρή ανανέωση, που σηματοδοτεί ουσιαστικά ότι βρισκόμαστε στη μέση του κύκλου ζωής του μοντέλου.
Δεν είναι ωστόσο ένα κανονικό facelift, καθώς δεν άγγιξαν τις γραμμές του γοητευτικού σεντάν. Αλλά προσέθεσαν δύο στιλιστικά πακέτα με τον ανάλογο εξοπλισμό. Οι τυχεροί υποψήφιοι πελάτες μπορούν πλέον να διαλέξουν μεταξύ των πακέτων Luxury και Sport, ενώ υπάρχουν και δύο εκδοχές του πακέτου Carbon. Στην πρώτη περίπτωση ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελής, και οι λεπτομέρειες του αμαξώματος ανάλογου ύφους. Στην δεύτερη υπογραμμίζεται ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου. Ενώ στην 3η κυριαρχεί το… ανθρακόνημα.
Για το 2017 o βασικός 3λιτρος V6 biturbo αποδίδει 20 επιπλέον ίππους. Συνολικά δηλαδή 350 PS και ροπή 51 kgm στις 4.500 rpm. Η αύξηση αυτή έχει αυξήσει λίγο την τελική ταχύτητα, στα 266 km/h. Δεν υπάρχουν διαφορές στον ίδιου κυβισμού V6 biturbo ντίζελ, με 250 και 275 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνται η Chibli S και η Ghibli S Q4 με 410 ίππους και 56 kgm ροπή.
Ανεξάρτητα από την έκδοση κινητήρα, η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί ελαφρώς και έχει αναβαθμιστεί με εξελιγμένο infotainment σύστημα με οθόνη αφής 8,4 ιντσών, συμβατό με εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto. Το χαμηλότερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας έχει κάποιες αλλαγές. Το μοτίβο και το περιστροφικό χειριστήριο προέρχονται από τη Levante.
Σημαντική προσθήκη που εναρμονίζει την Ghibli με τα στάνταρ της κατηγορίας είναι η προσθήκη μίας σουίτας ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων πρόληψης ατυχημάτων, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop&go, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και η προειδοποίηση για εμπρόσθια σύγκρουση με λειτουργία πέδησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου