Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Bόιο...Έντονη αντίδραση του δημάρχου για τα διόδια στον Αλιάκμονα...«Κόβουν το Δήμο στα δύο» λέει ο Δ. Λαμπρόπουλος


http://kozanimedia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου