Χωρίς δουλειά θα μείνουν πέντε άτομα από τα ΚΗΦΗ Βοΐου από τη νέα χρονιά.
Κι αυτό γιατί κλείνουν δυο από τα πέντε ΚΗΦΗ που λειτουργούσαν.
Σύμφωνα με τη νέα απόφαση, από 1-1-2017 θα πάψουν να λειτουργούν τα ΚΗΦΗ Γαλατινής και Νεάπολης.
Σήμερα συνεδρίασε το Δ.Σ. της ΔΗΚΕΒΟ και έπειτα από συνεννόηση με το ΥΠΕΣ και την Περιφέρεια απολύονται οι υπάλληλοι που ήταν στο τέλος της λίστας της .
Όπως παρουσιάζει ο siera fm, ΔΕΝ θα ανανεωθούν οι συμβάσεις για τους:
Θωμοπούλου Αρτεμησία, Χατζηζήση Μαρία, Αθανασιάδη Θωμά, Μανώλα Παρασκευή και Καφέ Μαρία!
http://www.sierafm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου