Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Πρώτο βραβείο για το λογισμικό "Minadot" που δημιούργησε ο Απόστολος Γαρούφος από το Τσοτύλι και μεταγράφει οποιοδήποτε Ελληνικό ή Αγγλικό κείμενο σε γραφή Braille.(Bίντεο)


Όταν μου είχε έρθει κάποτε η ιδέα, τη θεώρησα αμυδρή, ίσως και αυτονόητη. Δεν περίμενα ποτέ πως θα το αγαπήσει ο κόσμος ή ακόμη και να πάρει βραβείο! Το όνομα MinaDot (από το όνομα της μικρής αδερφής μου Μίνας και την κουκκίδα στα αγγλικά dot) θα μείνει ένα μεγάλο κομμάτι μέσα στην καρδιά μου! Να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που το αγάπησε και βεβαίως το Comput Actio και την κ. Zoe Gavriilidou... Τον πατέρα μου Παναγιώτης Γαρούφος και τη μητέρα μου Ντίνα Τυριακίδου που έκαναν το μακρινό ταξίδι για την πρωτεύουσα! Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου! Αφιερωμένο στην μικρή αδερφή μου με το σημαδιακό όνομα και στο Πανεπιστήμιό μου ΔΠΘ που το υπηρέτησα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό!
.

Bίντεο..kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου