Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Γιώργος Αντωνιάδης από το Τσοτύλι Κοζάνης...Η αγάπη στη πυγμαχία και η προσδοκία του μόντελιγκ.

Γιώργος Αντωνιάδης: Η αγάπη στη πυγμαχία και η προσδοκία του μόντελιγκ
Ο Γιώργος από μικρός έμαθε να χτυπάει ανθρώπους και να τις τρώει …παράλληλα, όχι από κακό βέβαια, αλλά λόγω αθλήματος, αφού είναι ένας από τους καλούς πυγμάχους της χώρας μας.
Ο Γιώργος όμως είναι και ένας από τους ανθρώπους που σπούδασε, τελείωσε, πήρε το πτυχίο του και δεν ασχολήθηκε ποτέ με το αντικείμενο, όχι επειδή δεν έχει δουλειά, αλλά επειδή δεν του αρέσει. Είναι μηχανολόγος, ένα επάγγελμα που ποτέ δεν θα επιδιώξει να ασκήσει.
Όμως ο Γιώργος είναι και ωραίο παιδί και το ξέρει. Όχι δεν είναι αυτάρεσκος, απλά ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα βήματα του στο μόντελιγκ που του αρέσει πολύ σαν ακόμα μια απασχόληση εκμεταλλευόμενος την εμφάνιση του.
Προς το παρόν όμως ο Γιώργος Αντωνιάδης κάνει πρωταθλητισμό στη πυγμαχία και παράλληλα δουλεύει στη Ρέμβη, στη Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης. Και αφού αρχίζει τα πρώτα βήματα του στο μόντελιγκ, ποζάρισε για το Activeman.gr στο όμορφο και φιλόξενο καφέ – μπιστρό Alegro στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Πως όμως άρχισαν όλα; «Ο πατέρας μου με προώθησε στη πυγμαχία μέσω ενός φίλου του, του Λάζαρου Ταγκαλίδη, που ήταν παλιός πρωταθλητής πυγμαχίας. Πήγα είδα, δοκίμασα, μου άρεσε και άρχισα. Εδώ και 13 χρόνια κάνω πρωταθλητισμό και όπως είναι φυσικό αγαπώ το άθλημα αυτό και τα δίνω όλα» λέει ο Γιώργος Αντωνιάδης.
Η πυγμαχία είναι ένα δύσκολο άθλημα με πολλές ώρες σκληρής προπόνησης και ασκητικής ζωής. Είναι ένα άθλημα που απαιτεί από τον αθλητή ηρεμία, αυτοσυγκέντρωση, αυτοέλεγχο. «Αυτό είναι που μου αρέσει στη πυγμαχία» εξηγεί ο Γιώργος «Στόχος μου είναι να πάρω τα ψηλότερα βάθρα στη πυγμαχία και είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρω.
Προπονούμε σκληρά και η σκληρή προπόνηση πάντα σε ανταμοίβει».
Πως τα καταφέρνει όμως ο Γιώργος με τη δουλειά; «Οι προπονήσεις είναι απόγευμα και έτσι στο μαγαζί εργάζομαι τα πρωινά ενώ τα σαββατοκύριακα και τα βράδια. Οι υπεύθυνοι με βοηθάνε ώστε να προσαρμόζω το πρόγραμμα ανάλογα με τους αγώνες που συνήθως είναι σαββατοκύριακα και αυτό με βοηθάει πολύ».
Ο Γιώργος Αντωνιάδης κατάγεται από το Τσοτύλι Κοζάνης, ένα ιστορικό χωριό. Ο πατέρας του συνταξιούχος εργολάβος και η μητέρα του πολιτικός μηχανικός, έτσι ήταν επόμενο να σπουδάσει μηχανολόγος στο ΤΕΙ Κοζάνης: «Εκεί ανακάλυψα ότι δεν μου αρέσει αυτή η δουλειά. Δεν τα παράτησα όμως πήρα το πτυχίο μου επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να μάχομαι και να κερδίζω. Πήρα λοιπόν το πτυχίο, γνωρίζοντας ότι δεν θα ακολουθήσω το επάγγελμα».
Ποιοι είναι όμως οι στόχοι του για το μέλλον; «Εκτός από τη πυγμαχία ετοιμάζομαι να μπω και στο χώρο του μόντελιγκ. Μου έγινε μια σχετική πρόταση, εντελώς τυχαία μπορώ να πω. Το μόντελιγκ είναι κάτι που μου αρέσει και θέλω πολύ να κάνω καριέρα στο χώρο» λέει ο ίδιος.
Η μέρα του Γιώργου όπως είναι φυσικό είναι γεμάτη. Από το πρωί στη δουλειά και στη συνέχεια στη προπόνηση. «Φροντίζω τη διατροφή μου, τα καταφέρνω αν και δε μου μένει πολύς χρόνος την ημέρα, εκτός από τα δύο ρεπό που έχω την βδομάδα και όπως είναι φυσικό γυρνάω πτώμα τα βράδια σπίτι».
Χρόνος δεν μένει για κάποια ενασχόληση, κάποιο χόμπι; «Μου αρέσει πολύ το air soft και πάμε συχνά την παρέα για παιχνίδι. Μου αρέσουν και οι εξορμήσεις και αυτό εντάσσεται μέσα στις εξορμήσεις αφού το συνδυάζουμε. Βέβαια δεν μπορώ να πηγαίνω συχνά λόγο προπόνησης, αγώνων και φυσικά της δουλειάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου