Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Γ. Σαββίδης...Στα αρχ@@@ μου το σκορ, αυτόν τον ΠΑΟΚ θέλω


Ο ΠΑΟΚ ηττήθηκε με 2-1 απ' τον Ολυμπιακό, όμως για τον υιό του Ιβάν Σαββίδη, Γιώργο, ο Δικέφαλος είναι ο ηθικός νικητής του ντέρμπι. Το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, πλέον, με μήνυμά του στο Instagram, τόνισε πως η ομάδα του έπαιξε με πάθος και δεν τον ενδιαφέρει το τελικό σκορ του αγώνα.
"Η ομάδα μου είχε πάθος. Η ομάδα είχε τις... μπάλες. Η ομάδα είναι η νικήτρια του σημερινού παιχνιδιού. Και στα α@@@@@α μου ποιο είναι το σκορ, είμαι χαρούμενος γι' αυτή τη νίκη. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ομάδα μου να παίζει με το ίδιο πάθος μέχρι το τέλος της σεζόν. Και τώρα ξεχνάμε το παιχνίδι και πάμε να παίξουμε με μεγαλύτερο πάθος κόντρα στην ΑΕΚ", ανεφέρει χαρακτηριστικά το μήνυμά του, ενώ στη συνέχεια απάντησε σ' ένα φίλο του ΠΑΟΚ, λέγοντας:
"Δεν με ενδιαφέρει ο Αρετόπουλος και κάθε Αρετόπουλος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ομάδα μου μέχρι το τέλος της σεζόν να παίζει με τον ίδιο τρόπο. Η ομάδα μας ήταν πολύ καλύτερη σήμερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου