Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Γρήγορα Ναι..... Πρόχειρα ΟΧΙ




-Γιατί το μ…νι ονομάζεται αιδοιο;
-γιατί οποία γυναίκα και να ρωτήσεις με πόσους έχει παει πριν από σένα, εκείνη απαντάει “εεεεεεεεε… Δυο!!!”.



Ένα πρωί ο ξανθός άνδρας, στην ξανθιά γυναίκα του:
- Γυναίκα, πρέπει να κάνουμε οικονομία! Πρέπει να μάθεις να μαγειρεύεις, για να διώξουμε τη μαγείρισσα.
Και η ξανθιά:
- Συμφωνώ! Κι εσύ πρέπει να μάθεις να πηδάς, για να διώξουμε τον κηπουρό!

lΣε κάποια μέρη του σώματός μας, δεν μπορούμε να γλυφτούμε μόνοι μας.
Χρειάζεται κάποιος άλλος για να μας γλύψει. Γι' αυτό λένε ότι στη ζωή είναι
απαραίτητη μια ξένη γλώσσα'!!

Φίλησε με, φωνάζει παθιάρικα η κοπέλα.
- Δεν μπορώ, είσαι η γυναίκα του αδελφού μου! Κανονικά και που πηδιόμ@στε, κακώς κάνουμε!

Σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και αφού έχουν κάνει ό,τι έχουν κάνει, γυρνάει η κοπέλα και λέει στον άντρα:
- Εσύ πρέπει να είσαι καταδρομέας.
- Γιατί; την ρωτάει όλο απορία ο άνδρας.
- Μπήκες, βγήκες και κανείς δεν σε πήρε χαμπάρι!



 Στο σεξ κανω πολλες στασεις! 
- Λογικο ρε που ν αντεξεις
 
Πρέπει να βιαστώ. Εχω να κρατήσω την υπόσχεση που έδωσα στη 
γυναίκα μου για το βράδυ. Θα χρησιμοποιήσω τη στάση Ροντέο. 
-Τι στο διάολο είναι η στάση Ροντέο; 
-Τη βάζεις κάτω στο κρεβάτι για ένα καβαλητό πισωκολλητό. 
Μόλις αρχίσει να το ευχαριστιέται, της ψυθιρίζεις στ' αυτί: 
- Ετσι άρεσε και σε μια πρώην γκόμενα μου τη Μαίρη. 
Μετά πρέπει να δεις για πόση ώρα μπορείς να μείνεις πάνω της από το αντιδραστικό κούνημα που κάνει...για να σε διώξει από πίσω της !!!



Άντρας: - Γιατί όταν έχεις οργασμό δεν μου το λες ποτέ;
Γυναίκα: - Επειδή δεν είσαι ποτέ εκεi



Ήμουν σε ένα μπαρ σήμερα,και μπαίνει τύπος με όπλο και λέει:
- ΠΟΙΟΣ ΠΟΥ@@@Σ ΓΑ@@Ι ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ;
Και ο μπάρμαν του λέει:
- Πόσες σφαίρες έχεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου