Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

ΑΝΕΚΔΟΤΟ...


Ένας νεαρός από Θεσσαλονίκη τηλεφωνεί σε έναν φίλο του και του λέει:
«Φίλε μου Κώστα ξέρω ότι έχουμε χρόνια να τα πούμε αλλά έρχομαι Αθήνα για δουλειά και δεν έχω που να μείνω, μπορείς να με φιλοξενήσεις για μία νύχτα;»
«Εννοείται βρε Θωμά, αν και δεν έχω μεγάλο χώρο, θα σε βολέψω κάπου!»
Φτάνοντας ο Θωμάς το βράδυ στο σπίτι του φίλου του, του λέει ο φίλος:
«Θες να κοιμηθείς με το μωρό στο δωμάτιο πάνω ή να σου στρώσω εδώ κάτω στον καναπέ;»
«Καλύτερα εδώ κάτω, μην ενοχλήσω το μωρό!»
Το πρωί σηκώθηκε ο Θωμάς και πήγε στην κουζίνα να ετοιμάσει πρωινό και βλέπει μια δίμετρη ξανθιά με πλούσιο στήθος, φορώντας μόνο τα εσώρουχα!
Μένει για λίγο άφωνος και μετά από λίγο ρωτάει την κοπέλα:
«Συγγνώμη, εσύ ποια είσαι;»
«Εγώ είμαι το μωρό! Εσύ ποιος είσαι;» τον ρωτάει.
Και απαντάει εκείνος:
«Εγώ είμαι ο μαλ@κας που έμεινε εδώ χθες βράδυ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου