Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Opel Insignia Cosmo 1.6 CDΤI...«ραμμένο» για την ελληνική αγορά


IMG_0179 - Copy
Σήμερα θα αναφερθούμε για το οικογενειακό Opel Insignia Cosmo 1.6 CDTi θα ξεκινήσουμε την παρουσίαση ανάποδα.

Θα ξεκινήσουμε με την τιμή που θα κοστίζει το αυτοκίνητο την 1η Ιουνίου που θα είναι 28.300 ευρώ. Αλλά αν αγορασθεί μέχρι το τέλος Μαΐου η τιμή  με το ευνοϊκό σύστημα της απόσυρσης διαμορφώνεται στα 26.870 ευρώ.
IMG_0188
Η εξωτερική σχεδίαση το Insignia Cosmo της δοκιμής μας δεν διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα μοντέλα Insignia. Η μόνη διαφορά βρίσκεται στο λογότυπο,  στο πίσω μέρος του αμαξώματος, με την ένδειξη CDTI. Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας  CDΤI των 1.6 λίτρων αποδίδει 136 ίππους. Είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του, έχει «φορεθεί» και σε άλλα μοντέλα της Opel.
Το  Opel Insignia Cosmo 1.6 CDΤI   είναι καθαρά οικογενειακό αυτοκίνητο. Άνετο για πέντε επιβάτες και με μεγάλο πορτ παγκάζ. Το μήκος του Insignia είναι 4.842 χλστ. , το πλάτος 2.084 χλστ  και το ύψος 1.498 χλστ. Ένας οικογενειάρχης φιλοξενεί άνετα πέντε άτομα στο εσωτερικό. Ικανοποιητικότατος είναι και ο χώρος στο πορτμπαγκάζ που προσφέρει από 530-1.470 λίτρα. Σημαντικό είναι ότι η 5η πόρτα έχει φαρδύ άνοιγμα και διευκολύνει το πέρασμα στα μεγάλα αντικείμενα .
IMG_0190
Εσωτερικά
Η κονσόλα μπροστά είναι πλούσια με μια έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός. Αριστερά και δεξιά του ψηφιακού πίνακα υπάρχουν και αναλογικές ενδείξεις ( στροφόμετρο, στάθμη καύσιμου, θερμοκρασία κινητήρα) .
IMG_0165
Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο είναι το σύστημα πλοήγησης Navi 900 IntelliLink και η κάμερα οπισθοπορείας. Στα θετικά θα βάλω ότι σωστά είναι λίγα τα μπουτόν γιατί έτσι  η προσοχή του οδηγού δεν διασπάται. Το navigator από τα καλύτερα της αγοράς, με φωνητικό έλεγχο η και τρισδιάστατο (3D) χάρτη πλοήγησης.
IMG_0181 - Copy
Στο δρόμο
Στο δρόμο είναι  σταθερό, υπάκουο  και αξιόπιστο.’Ίσως αυτός ο κινητήρας να είναι ο πιο δυνατός στην κατηγορία του. Άλλωστε 136 PS και 32,6 kgm δεν είναι λίγα. Δικαιολογημένα οι Γερμανοί τον επέλεξαν για την ναυαρχίδα του στόλου τους.
Η κατανάλωση του Insignia CDΤI των 1.6 λίτρων είναι ικανοποιητική. Φυσικά σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις που γίνονται στο δρόμο, στην πόλη η στην εθνική οδό δεν μπορούν να πλησιάσουν αυτές τις τιμές που δίνει το εργοστάσιο. Θα αναφέρω τις επίσημες τιμές του εργοστασίου.
Κινητήρας
Για τον κινητήρα των 1.598 κ.εκ με τα 136 PS  ( 3.500 – 4.000 σαλ) και ροπή 320 ( 2.000-2.200 ) εντός πόλης η εργοστασιακή μέτρηση δίνει 4.8 λίτρα στα 100 χλμ , στην μικτή διαδρομή δίνει 4.1 λίτρα στα 100 χλμ και στην εκτός πόλης διαδρομή η μέση κατανάλωση πέφτει στα 3.7 λίτρα στα 100 χλμ. Εκπομπές Ρύπων CO2 109- 99 g/km .
IMG_0184
Ο κινητήρας 1.6 CDTI έχει  σύστημα Start/Stop και  πακέτο τεχνολογίας Ecoflex.
Το χειροκίνητο κιβώτιο  6 σχέσεων μετά τις τροποποιήσεις που έγιναν  έχει χαμηλότερο επίπεδο τριβών αλλά και  ακρίβεια στις αλλαγές .Από 0-100 χλμ. χρειάζεται  10,9 δευτ. ενώ η τελική με το 6τάχυτο κιβώτιο άγγιξε τα 210 χιλιόμετρα.
Οδηγώντας τη νύκτα
Οδηγώντας τη νύχτα το Insignia μού άρεσαν τα φώτα που έπαιρναν σήμα από το τιμόνι και «έμπαιναν» στη στροφή πριν ακόμη στρίψει το αυτοκίνητο. Θεωρώ ότι το σύστημα Προσαρμοζόμενου Εμπρόσθιου Φωτισμού (AFL+) , είναι  ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα φωτισμού στη μεσαία κατηγορία. Τα κινητά μέρη bi-xenon φωτιστικών σωμάτων, προσαρμόζονται αυτόματα στις διαφορετικές συνθήκες κυκλοφορίας κάτι που κάνει τη ζωή των οδηγών πολύ πιο εύκολη και το βασικότερο χωρίς να χάσουν τη δύναμη της δέσμης, δεν ενοχλούν τους οδηγούς που κινούνται από την αντίθετη κατεύθυνση. Οι Γερμανοί έχουν καταφέρει και έχουν βελτιώσει την φωτεινότητα στο δρόμο έως και 90% σε σχέση με τους συμβατικούς λαμπτήρες. Με δύο λόγια χαίρεσαι να οδηγείς το βράδυ.
Του Γιώργου Χαλάτση
http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου