Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Για το καλό μου…

CIwPy2sWcAA0AmD.jpg
Δειτε τους φιλους σας να φευγουν για τα ξενα
δειτε τα νιατα να πεθαινουν μαραμενα
Δειτε την μανα σας να λοιωνει στον καημο της
που δεν μπορει να δωσει ελπιδα πια στον γιο της
Δειτε την χωρα να βουλιαζει μες το ψεμα
πολιτικους αχορταγους να πινουν αιμα
Δειτε ανεργους να κοιμουνται σε κασονια
για να μιλανε με τα Iphone τα ψωνια
Για το καλο μου,για το καλο μου
Με καταδικασαν να χασω τ ονειρο μου
μου ειπαν μην αντιμιλας για το καλο μου
Και υπογραφω σιωπηλα τον θανατο μου
Ειπαν να ζησω με 300 ευρω τον μηνα
αυτοι να τρωνε,να πεθαινω εγω στην πεινα
Ειπαν η αναπτυξη ζηταει πολλες θυσιες
με καταδικασαν ν ακουω ανοησιες
Για το καλο μου,για το καλο μου
αφησα την ζωη στην μεση αυτου του δρομου
δεν κανω αλλη υπομονη για το καλο μου
Να ζωμε δανεικα και υποταγη του τρομου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου